Негизги окуу программа таланттарды башкаруунун негизги компоненттеринин тегерегинде айланат, мисалы:
Кадимки курстар менен катар (1) уюмдагы потенциалдуу лидерлердин туура көз карашын өнүктүрүүгө, (2) инсандар аралык мамилелерди жана сүйлөшүү көндүмдөрүн жакшыртууга, (3) өзүн-өзү аңдап билүү жана ишеним системасын жогорулатууга, (4) эмоционалдык/социалдык интеллектти өнүктүрүүгө багытталган окуу программаларын иштеп чыгуу сунушталат. Акыркы пункт маданий шарттар менен бекемделгендиктен, окутуу программасын сунуштоодо Борбордук Азиянын маданиятынын өзгөчөлүктөрүн эске алуу керек. Адамдык капиталдын агылып чыгышы региондогу, атап айтканда, Кыргызстан боюнча актуалдуу көйгөйлөрдү билдирет. Таланттуу кызматкерлерди кантип табууга, ишке тартууга жана кармап калууга өзгөчө көңүл буруу керек.
Жеке адам, топтор жана уюм |
6 кредит |
Жумуш мотивациясы |
6 кредит |
Адамдык потенциалды өнүктүрүүнүн стратегиялык аспектилери |
6 кредит |
Магистрдик диссертация I |
6 кредит |
Практика |
6 кредит |
Бардыгы: 30 кредит |
|
Колдонмо адам ресурстарын башкаруу |
6 кредит |
Таланттарды башкаруу боюнча маданияттар аралык жана салыштырма изилдөө |
6 кредит |
Магистрдик диссертация II |
6 кредит |
Электив курстары |
12 кредит |
Бардыгы: 30 кредит |
|
Эмоционалдык интеллект боюнча тренинг |
6 кредит |
Уюмдагы этикалык жана укуктук маселелер |
6 кредит |
Көз карандысыз изилдөө |
12 кредит |
Электив курстары |
6 кредит |
Бардыгы: 30 кредит |
|