Борбордук Азиядагы Америка Университети - БААУ - БАЙЛАНЫШ

БАЙЛАНЫШ

Андреа Маттиа Марчелли, Илимдер доктору

 

Доктор Андреа Маттиа Марчелли Борбордук Азиядагы Америка университетинин “Педагогика” магистратура программасынын (MAT) доценти. Ал Никколо Кусано университетинде билим берүүгө багытталган коомдук жана гуманитардык илимдердин кандидаты (2022, Италия), ошол эле университеттин окутуучулук күбөлүгү (2017–2018, Италия) жана дисциплиналар аралык гуманитардык илимдер боюнча экинчи даражадагы магистр даражасына ээ. Жогорку изилдөө институтунда билим алып (2011, Италия), Фуко таануу боюнча адистештирилген магистр даражасы (2011) жана Павия университетинин философия, билим берүү жана социалдык илимдер боюнча бакалавр даражаларына ээ (2008, Италия).

Доктор Андреа БААУда 2024-жылдын июнь айында сабак бере баштап, аталган жылдын август айынан тартып штаттык негизде ишке орношуп, алты курстан сабак берет. Анын негизги изилдөө багыты болуп формалдуу эмес билим берүүнүн, маданий мурастын жана географиялык жактан жетүүгө кыйын аймактардын кесилиши саналат. Бул изилдөө билим берүү процесстеринин социалдык туруктуулугун баалоого багытталган билим берүү экосистемасынын анализин камтыган экопедагогиканын колдоосу астында жүргүзүлөт. Демек, бул жеке окууга жана жетишкендиктерге гана көңүл бурбастан, коомчулуктун деңгээлинде иш алып барган социалдык феномен катары билим берүүнү изилдөөнү камтыйт. Маданий мурас менен билим берүүнүн ортосундагы байланышка болгон кызыгуулар тарыхый жана маданияттар аралык изилдөөлөр үчүн, анын ичинде билим берүү онтологияларын изилдөө, заманбап жана заманбап институттар менен шартталган, оозеки тарыхтарды же мигранттардын тажрыйбасын изилдөөнү камтыйт. Мисалы, ири долбоорлордун катарына төмөнкүлөр кирет: Азор аралдарынын эң алыскы Европа аймагындагы маданий мурастын экопедагогикасы; кесиптик билим берүүдөгү ишкердик билим берүүнүн негизиндеги билим берүү экосистемасы боюнча «Италия» иши жана заманбап Европада ташталган балдардын институтташтыруусунун тарыхый изилдөөсү.

Доктор Марчелли философия жана критикалык ой жүгүртүүнү Ла Троб университетинин гуманитардык жана социалдык илимдер факультетинде (2013–2014, Австралия) үйрөтө баштаган. Кийинчерээк ар кандай италиялык орто мектептерде философия, коомдук илимдер жана чет тили катары англис тили мугалими кызматын ээлеген (2017–2018). Ошол эле мезгилде ал Gentium Schola Opitergium (Италия) үчүн окуу планын иштеп чыгуучу жана окутуучу тренер катары консультация берип, Эл аралык бакалавриат программасы менен Италиянын улуттук окуу планынын ортосунда кенеш берүүгө жетишти. Доктор Марчелли 2018-жылдын аяк ченинен баштап Никколо Кусано университетинин доцентинин кызматын аткарып, билим берүү антропологиясы, билим берүү изилдөөлөрү жана социалдык педагогика боюнча орто мектептердин мугалимдерине, педагогдоруна жана социалдык кызматкерлерине сабак берген. Ал кийин илимий кызматкер (2022) кызматына ээ болуп, өзүнүн окутуусу менен катар ошол эле университеттин Билим берүү боюнча магистратура программасынын сапатты камсыздоо боюнча адиси болуп иштеген.

Эл аралык мобилдүүлүк боюнча, доктор Марчелли Эразмус+ гранттарынын алуучусу катары да, жеке мүмкүнчүлүктөрү боюнча да ар кандай европалык жана европалык эмес университеттер менен кызматташкан. Анын окутуу тажрыйбасы Тампере университетине (2019, Финляндия), Азор университетине (2020 жана 2023, Португалия), Либертас университетине (2022, Хорватия), Приштина университетине (2023, Косово) жана Феррара университетериндеги лекцияларды камтыйт (2024, Италия). 

Доктор Марчелли илимий басылмалар тармагында да активдүү. Ал 2024-жылдан бери Pensa MultiMedia компаниясынын илимий редактору жана консультанты болуп, сапат жана индекстөө стандарттары боюнча 11ге чейин билим берүү журналдарын үзгүлтүксүз текшерип турат. Ошол эле басма үйүндө Италиянын Улуттук академиялык индекси боюнча “А” деген баа берилген жана эл аралык деңгээлде кеңири индекстелген Formazione & insegnamento: European Journal of Research on Education and Training (2279-7505) журналынын башкаруучу редактору болуп эмгектенген. Ошону менен катар эле Formazione (1970-8408), La Società Formativa (2284-3000), Non Solo Scuola (2284-287X), Patrimoni Culturali e Ricerca Educativa (2421-1192) сымал илимий журналдардын илимий кеңештеринин мүчөсү болуп саналат. Бул милдеттерди анын Scopusта индекстелген билим берүү журналдары үчүн жасаган иштери менен толуктанат. Ошондой эле ал өзүнүн адистиги боюнча HORIZON тиркемелерин баалоо үчүн Европа Комиссиясында иштеген.

  • [мобилдүүлүк гранты] Билим берүү жана маданият факультетинде (EDU), Тампере университетинде (Финляндия, SF TAMPERE17) мобилдүүлүктү окутуу
  • [мобилдик грант] Социалдык жана гуманитардык илимдер факультети, Билим берүү бөлүмү, Азор университети (Португалия, P-ACORES-01)
  • [изилдөө гранты] "Эко-педагогика алкагында каралып жаткан өнүгүү теориясынын көз карашынан алганда, Фриули-Венеция Джулия чек ара аймагында коштоосуз чет өлкөлүк жашы жете элек балдарды (UFM) киргизүү үчүн билим берүү жолдору" ( 18 ай, Италия, Call 465/2022).
  • [сыйлык] Приштина университетинин "Хасан Приштина" сыйлыгы "22-чыгарылыш" Приштина эл аралык жайкы университетине кошкон салымы үчүн

 

  • Билим берүү тарыхы
  • Билим берүү экосистемаларынын анализи
  • Жамааттык окутуу
  • Коомдук билим берүү
  • Коомдук илимдер билими
  • Мурас жана билим
  • Экопедагогика
  • Формалдуу эмес билим берүү

Монографиялар:

Рецензияланган макалалар:

  • Marcelli, A. M. (2024). The Myth of Childhood in the Kalevala: A Case of Formative Fatalism in Finnish Cultural Heritage. Formazione & insegnamento, 22(1), 163–176. https://doi.org/10.7346/-fei-XXII-01-24_18
  • Gualdaroni, F., Marcelli, A. M. (2023). Putte di Coro and Venetian Talented Education in the Late 17th and Early 18th Centuries. Formazione & insegnamento, 21(1), 255–266. https://doi.org/10.7346/-fei-XXI-01-23_31
  • Salerno, V., Marcelli, A. M. (2022). Genealogy of Christian Leadership: The Role of Pastoral Care in Educating Communities. Studia Aloisiana, 13(2), 19–30. https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1160531
  • Salerno, V., Marcelli, A. M., & Casasola, G. (2022). Placement guidance for disadvantaged teenagers in socio-educational settings: Solutions from Friuli Venezia Giulia. Studium Educationis, 13(2), 54–63. https://doi.org/10.7346/SE-022022-06
  • Marcelli, A. M., & Morselli, D. (2022). Post-qualitative Inquiry and CHAT’s Formative Interventions: Epistemological Legitimacy Beyond Methodological Concerns. Formazione & insegnamento, 20(2), 211–226. https://doi.org/10.7346/-fei-XX-02-22_16
  • Marcelli, A. M., Sousa, F., Fonseca, J., Silva, L. S. da, Melotti, M., & Costa, S. G. (2022). The Unknown Carnival of Terceira Island (Azores, Portugal): Community, Heritage, and Identity on Stage. Sustainability, 14(20), 13250. MDPI AG. http://dx.doi.org/10.3390/su142013250
  • Alessandrini, G., Di Pinto, G., Giovanazzi, T., & Marcelli, A. M. (2022). Educating Communities: From the Epistemology of Educational Research to the Case of Adult Learning Centres in Italy. Formazione & insegnamento, 20(1, tome II), 966–975. https://doi.org/10.7346/-fei-XX-01-22_86
  • Marcelli, A. M., & Salerno, V. 2022. How transformative are community education projects? Meta-analysis of two case studies. Mizar: Costellazione di Pensieri, 16, 24–42. http://siba-ese.unisalento.it/index.php/mizar/article/view/25441
  • Minello, R., & Marcelli, A. M. (2022). From utopias to cities that become learning ecosystems: An interpretation of Campanella’s City of the Sun. Formazione & insegnamento, 20(1 tome I), 10–22. https://doi.org/10.7346/-fei-XX-01-22_02
  • Morselli, D., & Marcelli, A. M. (2022). The role of qualitative research in Change Laboratory interventions. Journal of Workplace Learning, 34(2), 215–228. DOI: 10.1108/JWL-08-2020-0140 https://doi.org/10.1108/JWL-08-2020-0140
  • Balzano, V., Cuppari, A., Michelotti, R., & Marcelli, A. M. (2021). Modelling Bottom-up Territorial Development within the Framework of Sustainable Educational Research: A ‘Multi-Voice’ contribution concerning transformative, innovative, and participatory processes facing local sociocultural demands and special needs. Formazione & insegnamento, 19(1 tome II), pp. 774–785. https://doi.org/10.7346/-fei-XIX-01-21_66
  • Minello, R. & Marcelli, A. M. (2021). Technoscience and Citizenship: A Dewey-inspired Reading of the Educational Challenges of Contemporary Participatory Democracy. QTimes, 13(1), 29–40. https://www.qtimes.it/?p=file&d=202102&id=minello-marcelli_qt-jetss_gen_2021.pdf
  • Marcelli, A. M. (2020). Developmental niche construction in education sciences: epistemological considerations and anthropological evidence on its outcomes for community education. Formazione & insegnamento, 18(4), 11–25. https://doi.org/10.7346/-fei-XVIII-04-20_01
  • Marcelli, A. M. (2020). Greater Humanities for Education. Formazione & insegnamento, 18(1 tome I), 144–156. https://doi.org/10.7346/-fei-XVIII-01-20_13
  • Marcelli, A. M. (2019). Conflating contrasting needs: Introducing a model for designing teacher research in sub-optimal educational contexts. Formazione & insegnamento, 17(3), 39–58. https://doi.org/10.7346/-fei-XVII-03-19_04

Бөлүмдөр:

  • Marcelli, A. M. (2024). The Myth of Childhood in the Kalevala: A Case of Formative Fatalism in Finnish Cultural Heritage. Formazione & insegnamento, 22(1), 163–176. https://doi.org/10.7346/-fei-XXII-01-24_18
  • Gualdaroni, F., Marcelli, A. M. (2023). Putte di Coro and Venetian Talented Education in the Late 17th and Early 18th Centuries. Formazione & insegnamento, 21(1), 255–266. https://doi.org/10.7346/-fei-XXI-01-23_31
  • Salerno, V., Marcelli, A. M. (2022). Genealogy of Christian Leadership: The Role of Pastoral Care in Educating Communities. Studia Aloisiana, 13(2), 19–30. https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1160531
  • Salerno, V., Marcelli, A. M., & Casasola, G. (2022). Placement guidance for disadvantaged teenagers in socio-educational settings: Solutions from Friuli Venezia Giulia. Studium Educationis, 13(2), 54–63. https://doi.org/10.7346/SE-022022-06
  • Marcelli, A. M., & Morselli, D. (2022). Post-qualitative Inquiry and CHAT’s Formative Interventions: Epistemological Legitimacy Beyond Methodological Concerns. Formazione & insegnamento, 20(2), 211–226. https://doi.org/10.7346/-fei-XX-02-22_16
  • Marcelli, A. M., Sousa, F., Fonseca, J., Silva, L. S. da, Melotti, M., & Costa, S. G. (2022). The Unknown Carnival of Terceira Island (Azores, Portugal): Community, Heritage, and Identity on Stage. Sustainability, 14(20), 13250. MDPI AG. http://dx.doi.org/10.3390/su142013250
  • Alessandrini, G., Di Pinto, G., Giovanazzi, T., & Marcelli, A. M. (2022). Educating Communities: From the Epistemology of Educational Research to the Case of Adult Learning Centres in Italy. Formazione & insegnamento, 20(1, tome II), 966–975. https://doi.org/10.7346/-fei-XX-01-22_86
  • Marcelli, A. M., & Salerno, V. 2022. How transformative are community education projects? Meta-analysis of two case studies. Mizar: Costellazione di Pensieri, 16, 24–42. http://siba-ese.unisalento.it/index.php/mizar/article/view/25441
  • Minello, R., & Marcelli, A. M. (2022). From utopias to cities that become learning ecosystems: An interpretation of Campanella’s City of the Sun. Formazione & insegnamento, 20(1 tome I), 10–22. https://doi.org/10.7346/-fei-XX-01-22_02
  • Morselli, D., & Marcelli, A. M. (2022). The role of qualitative research in Change Laboratory interventions. Journal of Workplace Learning, 34(2), 215–228. DOI: 10.1108/JWL-08-2020-0140 https://doi.org/10.1108/JWL-08-2020-0140
  • Balzano, V., Cuppari, A., Michelotti, R., & Marcelli, A. M. (2021). Modelling Bottom-up Territorial Development within the Framework of Sustainable Educational Research: A ‘Multi-Voice’ contribution concerning transformative, innovative, and participatory processes facing local sociocultural demands and special needs. Formazione & insegnamento, 19(1 tome II), pp. 774–785. https://doi.org/10.7346/-fei-XIX-01-21_66
  • Minello, R. & Marcelli, A. M. (2021). Technoscience and Citizenship: A Dewey-inspired Reading of the Educational Challenges of Contemporary Participatory Democracy. QTimes, 13(1), 29–40. https://www.qtimes.it/?p=file&d=202102&id=minello-marcelli_qt-jetss_gen_2021.pdf
  • Marcelli, A. M. (2020). Developmental niche construction in education sciences: epistemological considerations and anthropological evidence on its outcomes for community education. Formazione & insegnamento, 18(4), 11–25. https://doi.org/10.7346/-fei-XVIII-04-20_01
  • Marcelli, A. M. (2020). Greater Humanities for Education. Formazione & insegnamento, 18(1 tome I), 144–156. https://doi.org/10.7346/-fei-XVIII-01-20_13
  • Marcelli, A. M. (2019). Conflating contrasting needs: Introducing a model for designing teacher research in sub-optimal educational contexts. Formazione & insegnamento, 17(3), 39–58. https://doi.org/10.7346/-fei-XVII-03-19_04

Материалдар:

  • Marcelli, A. M. (2022). [Proceedings] “Os nossos ossos mergulham no mar”: Azorean existential experiences as a case for ecopedagogy. In E. Zizioli, A. D'Antone (Eds.), Con e per ogni 'filo d'erba': Progettazione partecipata e percorsi di emancipazione dentro e fuori la scuola (pp. 135–143). Brescia: Zeroseiup.
  • Marcelli, A. M. (2022). [Proceedings] Fantasia su misura: la negoziazione della liminalità nell’opera formativa degli artigiani italiani del LARP. In A. Luigini, C. Panciroli, & P. Somigli (Eds.), ARTEDU2021: Arte di Educare Educare all’Arte (pp. 232-240). Milano: FrancoAngeli. [link] 
  • Marcelli, A. M. (2021). [Abstract] “Os nossos ossos mergulham no mar”: Azorean existential experiences as a case for ecopedagogy. In Educazione Territori Natura: Percorsi di cittadinanza a partire dalla scuola, 2–4 dicembre 2021: Abstract book (58). Bozen: Free University of Bozen-Bolzano. [Link
  • Marcelli, A. M. (2013). [Abstract] Hermeneutics as Epistemic Ground: A Foucauldian Trail. Australasian Society for Continental Philosophy Annual Conference 2013. University of Western Sydney. [Link]
  • Marcelli, A. M. (2013). [Abstract] Understanding Informative Clues: Language Change and Belief Revision. Australasian Postgraduate Philosophy Conference, October 4th–6th 2013. School of Historical and Philosophical Studies, University of Melbourne. [Link]
  • Marcelli, A. M. (2012). [Proceedings] Il bivio evolutivo di Tomasello: Rinforzo sociale o belief Revision?. In M. Cruciani, F. Cecconi (Eds.), Atti del 9° Convegno Annuale dell’Associazione Italiana di Scienze Cognitive (AISC) (225–230). Trento: Università degli Studi di Trento. [Link]
  • Marcelli, A. M. (2012). [Abstract] Cooperation model and linguistic practices: A comparative view. Australasian Association of Philosophy Conference 2012. University of Wollongong. [Link]
  • Marcelli, A. M., & Pasquali, G. (2011). [Abstract] Overcoming the Agency-Structure Dualism: A Foucauldian Perspective. 9th Pavia Graduate Conference in Political Philosophy, 22–23 September 2011. Università degli Studi di Pavia. [Link]

Колдонмолор:

  • Marcelli, A. M. & Minello, R. (2019). [Handbook] Manuale di Storia del Pensiero Scientifico: Problemi, Teorie, Programmi di Ricerca a Confronto. Roma: Edicusano.

Отчеттор:

Cedefop, Baltina, L., Diego, I., Hogart, T., Kulss, D., Marcelli, A. M., Morselli D., & Singer, S. (2022). Entrepreneurship competence in vocational education and training: case study : Italy. Luxembourg: Publications Office of the European Union. http://data.europa.eu/doi/10.2801/794839

  • Академиялык жазуу 1 (магистратура)
  • Дипломдук изилдөө долбоору 1 (магистратура) 
  • Окутуу лабораториясы 1 (магистратура)
  • Окутуу лабораториясы 2 (магистратура)
  • Өспүрүмдөрдүн өнүгүүсү жана окуусу (магистратура)
  • Тарых таануу (магистратура)

Борбордук Азиядагы Америка университети
Аалы Токомбаев көчөсү 7/6
Бишкек, Кыргыз Республикасы 720060

Тел.: +996 (312) 915000 + ички.
Факс: +996 (312) 915 028